_____ Perfect_woman ben ikisinde de veremedim kilo ama tabi hiç çabalamadım da son gaz yedim yani şimdi diyetteyim 1 haftadır diyetisyen eşliğimde devam ediyorum umarım güzel sonuçlar alırım
Perfect_woman _____ Bende bı tane daha doguruym zayıflayamazsam doğumdan sonra diyetisyene gidiym diyorum
Betulice Bende 1 hafta oldu başlayalım Leslie ve diyet yapıyorum . bir kg gitmiş bile ama ödemdir herhal :) bu arada 11 aylık ikiz kızcelerim var 20 kg aldım 🙄
Perfect_woman Betulice benim 17 kilo dan sadece 4 gitti 13 duruyo ben Leslie ve diyetle 4 günde 2 kilo verdim ama rahatsız olunca bıraktım malesef 😔