Birbebek34 Elmali kurabiyem harika kıyır kıyır oluyor tarifime güveniyorum diyen var mi? varsa tarif lütfen 😁bende tarif var ama farkli güzel bi tarif istiyorum 🧚♀️
Birbebek34 pandemibebegi İNCİRLİ KURABİYE 🍪 🌸250 gram tereyağ veya margarin 🌸1 yumurta 🌸1 buçuk su bardagı toz şeker 🌸1 çay bardağı sıvı yağ 🌸2.buçuk su bardağı nişasta 🌸2 buçuk su bardağı un 🌸1 tatli kaşığı karbonat 🌸15-17 adet kuru incir (damak zevkine göre sayi arttırılabilir )
Cookie Birbebek34 ona kurabiye deme üzülürüm ☹️bir tek onu seviyorum zaten obürlerini ağzıma sürmem 😄
Birbebek34 Mommqueen İNCİRLİ KURABİYE 🍪 🌸250 gram tereyağ veya margarin 🌸1 yumurta 🌸1 buçuk su bardagı toz şeker 🌸1 çay bardağı sıvı yağ 🌸2.buçuk su bardağı nişasta 🌸2 buçuk su bardağı un 🌸1 tatli kaşığı karbonat 🌸15-17 adet kuru incir (damak zevkine göre sayi arttırılabilir )