Merhaba. Bebeğim 7 aylık. Bu ay işe başladım bu sebeple buzluğa süt stoğu yapmıştım. İşyerinde de süt sağıyorum ancak bebeğim sağılmış sütü içmiyor. 1 kere çözdürdüğüm sütü tekrar dolabı koyamıyoruz diye biliyorum. Yemeklerine karıştırayım diyorum ama 150-200cclik paketlerde stoklamıştım. Yemeğe karıştırsam da artıyor. Artan sütü atmam mı gerekiyor (Yanlışsam lütfen düzeltin) Biberon, kaşık, bardak hiçbir yöntemle içiremedim. Böyle bir sorun yaşayıp çözüm üreten var mı acaba?