ArenAta yaaa çok teşekkür ederim 🌺 bugün malesef gece uyanık kaldığı için sabah 9 gibi uyandı öğle uykusuna 2 giibi kavga dövüş yattı yine 🤦♀️ en az 1 buçuk saat uğraştım tabi. Yatağına koyuyorum sırtını sıvazlıyorum yok sürekli ayağa kalkıyor bağırıp çağırıyor. Uyku arkadaşı da emzik de tutmuyor. Mecbur ayağımda sallıyorum yoksa sakinleşmiyor. Hoş son zamanlarda ayağımda da uyumuyor yan dönüp kalkıyor hemen. İnanın sinirlerim çok bozuldu çocuğa bağırıp çağırmaya başladım, stresten egzamalarım nüksetti 😔 nasıl uyutacağımı bilmiyorum o kadar çaresizim ki 😔 gece de milyon kere kalkıyor bu yüzden sabah geç uyanıyor 😔