Neslihanbew Sonucu doktoruma attım ama henüz cvp gelmedi bende çatlamak üzereyim başına daha önce gelip sonucu hatırlayan varmı aranızda veya hemşire doktor olan ? HER SAHADA 1 2 LÖKASİT GÖRÜLDÜ 10 12 KALSİYUM OKSALAT KRİSTALİ GÖRÜLDÜ yazıyor..
Esra7834 Neslihanbew bir fikrim yok ama “Klebsiella pneumoniae” üredi yazıyor bizde de yarın dr gidicez. Ateşi var mı bizim sürekli ateşi çıkıyor
Maviii555 Neslihanbew Bizim de 1 ay önce her sahada 15-20 lökosit görüldü yazıyordu bağırsak enfeksiyonu olmuştu ishaldi çok antibiyotik kullandık geçti sizinde geçer inşallah canım
Denizgozlum Neslihanbew merhaba canım biz de aynı durumu yaşadık. İlk verdiğimiz testte 1-2 lökosit görüldü yazıyordu. Enfeksiyon görülmüş oluyormuş ama çok düşük düzeyde. Yani yanlışta olabilir dedi. Belki bulaş falan olmuştur kakasından ya da ortamdan bir şey ya da inceleyen kişiden kaynaklı olmuş olabilir dedi doktor. Testi yenileyelim hemen antibiyotik yazmak istemiyorum dedi. Yeniledik ve bu sefer temiz çıkmıştı lökosit görülmedi yani
ttugceymenn Neslihanbew Benim kızım 6 günlükken sarılık olunca idrar testi yaptılar 8 10 Lökasit çıktı 3 gün antibiyotik iğne kullandık o sırada idrar kültürü de yaptılar kültür temiz çıkınca tekrar idrar tahlili yapıldı 3-4 Lökasit çıktı doktor antibiyotik kullanmasına gerek yok dedi kesti. 1 2 az diye düşünüyorum o yüzden kalsiyum oksalat hakkında bilgim yok
Neslihanbew Esra7834 çok şükür yok iştahsızlık var sadece bundan şüphelendi birşey çıkmaz ise sünnet dedi sünnet yeri daralmış bunlar iştahsızlık yapar dedi
Neslihanbew Maviii555 bizdeki sayı 1 veya 2 bu değer normal mi bilemiyorum ateş ishal yok iştahsızlıkdan ötürü şüphelendi
Neslihanbew Denizgozlum hastanede veremedik evde yaptık ne kadar steril bilemiyorum ama peki kalsiyum oksalat kristali yaZıyormuydu sizde hatırlıyormusunuz
Neslihanbew ttugceymenn bende baktım biraz internetten 1 2 azmiş hatta yanlış sonuç bile olabilirmiş poşete elim değişmiştir vs gibi ama kalsiyum oksalat bulamadım
Neslihanbew ttugceymenn değil canım çok şükür bilgi olsun diye yazayım başka arkadaşlar sorarlarsa. idrar enfeksiyonumuz yok. Beslenmeye bağlı idrarda koyuluk var kristalleşme oluşmasında bundan kaynaklı özetle beslenmemizi artırmamızı istiyor.. iştahsız bebek annelerine selam olsun 🖐