Sadekahvem ben gebeliğimin son haftalarında stresten geçirdim doktorum beni cildiyeye yönlendirdi gittim muayene etti zona olduğunu söyledi krem falan verdi karıştırıp sürdüm geçti .siz hangi hastaneye gittiniz bilmiyorum ama medicine hastanesini tavsiye ediyorum birçok bölümüne gittim hep memnun ayrıldım . Enfeksiyon bölümüne gidiliyor genelde zona için benimki çok ilerlememişti belkide o yüzden cildiye baktı. Bildiğim kadarıyla medicine hastanesinde enfeksiyon bölümü var bi arayıp randevu alabilirsiniz