2 yaş sendromu yaşıyorsunuz çok normal yere attığında kendine zarar vermesini engelleyerek duygularını yaşamasına izin vermek gerekiyor, öfkesini yaşamasi gerekiyor. Bu konuda yanlış tutumlar kızmak gibi bu davranışın kalıcı olmasına neden oluyor. Hepsi zamanla geçecek 🌼