Canparcam_ kızım 6 aylıkken bıde 1bucuk yasındayken yaptık oyle tatıl ama sımdı ıkı cocuk var kızım 5 yasında oglum yasını anca gecmıs olacak bılemıyorum tam guvenmıyormda cok aktıfler
onları eglendırmek daha cok dusuncem onlar mutlu olsun stres atsın ıstyorum eve kapandık kaldık malum ıkı senedır🥲gorumcemlerle beraber gdıcez bde ondada uc cpcuk var
mumkun oldukca gezıp eglenıcez artık hayırlısı🤭