Biz de herkes gibi biraz kitap okuyoruz. Kitap okumayı seviyor çok şükür. Onun dışında boya yapıyor. Sanırım 10 sn falan 😂😂 O kadar boya aldım. Hiç. Beraber camdan bakıyoruz. Dans ediyoruz, yakalamaca oynuyoruz. Koltuğa tırmanıp zıplıyor. Alış veriş sepeti almıştım. Ordaki oyuncaklarla oynuyor. Kaşıkla bize bir şeyler yediriyor. Öğrendiği şeyleri 1425267947 kez soruyor mesela. Onları cevaplarken bir bakıyorum akşam oluvermiş😁