mutlucan her cocuk kendine ozel iki kizimvar biri 11 aylik emekledi digeri 6 aylik biri 14 aylik yurudu digeri 12 biri 1 yasinda baba gel gelll diye bagirirken yemin olsun videosu var diegri daha baba anne mama tej tuk kelime cikarir. Biri bana yapisik buyuyor digeri beni bilmez arkamdan aglamaz kendi kendine takilir gayet sakin hantal buyudu . İki kardes bir degilken ben burda cocugum sunu yapiyir bunu yapiyor diyenleri asla samimi bulmuyorum cunku evladi geri olan var veya cocugu baska birseye odakliyken sirf o yazilanlari yapmiyor diye cocugu zorlayan nice anne var kendini uzen psikoljisini bozan . Birinin dili iyi olur birinin motor gelisimi birinin ezberi iyi olur digerinin etkinlik puzzle yapmasi biri duygusalken digeri daha hoppa zippa oluyor biri anneciyken digeri ozgurlugune duskun yemin ederim burda cogu anne cocugum beni bilmiyormu diye kesinlikle dusunmustur. Benim kizim mesela sesli hayvanlardan bebekleedne cok korkardi suanda konusan essek vs girse tv de cok urker 4 yasinda cok bilmis bir bicir ama supurge makinasi sesinde herzaman irkilmistir . Ee ben 3 sene once bu forumu bilseydim kafayi yerdim niye bebekten korkuyor niye sesli hayvandan urkuyir diye benim kizim erken konustu tvde izledi tv konusmasina cokk etkili oldu cogu seyi orda ogrendi . Ama dikkat daginikligi odaklanmama sorunalrina etkinlik isteginin azligina sebep oldu . Gunluk 1 saat izlerdi ayri ayri zamanlarda ama bu bile kizimi agresif yapiyordu kimisi 1 saat izledi diye uyaran eksikligi tanisi alir kimisi benim kizim gibi herseyi ordan kapar ama bu forum bence insani delirtie kocamla kavga ettik de bosannn kaynanam cocuguma annem dedi hakkini ver diyenlerle dolu . Diyecgim o ki cocugunu en iyi sen bilirsin en cok neyi sever en cok hangi yonu gelismis sen bilirsin