Arkadaşlar merhaba bir yaşının içinde,alttan iki tane de azı dişleri çıkıyor, oğlumu emziriyorum karnını da doyuruyorum ek gıda da alıyor ama hep bir huysuzluk söz konusu evin içinde sürekli ağlamaklı bir hal içinde bu durum eşim ve beni tedirgin ediyor neden böyle ağlamaklı sürekli huysuzluk desen de acaba sizler de böyle oldu mu çocuklarınız bu bir dönem mi , çıkmaza girdik lütfen yorumlarınızı bekliyorumm☹️☹️