Çok güzel oluyo kabakları dilimliyosun ince ince küçük küçük dolma içi hazirliulyosun kıyma ince bulgur soğan rendeliyosun kabakların arasına koyuyosun içi bı kabak eline aliyosun içi koyuyosun üstüne diğer kabağı koyuyosun pisiriyosun üstüne yoğurt bide salça yapoyosun ama dediğim gibi herkes bilmez her yörede yok güzel oluyo ama biz sürekli yapariz