Bebeğim 17 aylık nerdeyse iki aya yaklaştı hiç bişey yediremiyorum asla kahvaltı yapmıyo öğlen içerse sade ve sadece ¾ kaşık çorba akşam yemeklerinde sadece üç veya dört kaşık pilav o kadar 🤦🏻♀️ İnanın abartmıyorum tüm gün aç aç nasıl Yaşar bu çocuk. Emzirmiyorum öğlen uykusuna yatarken gönlüm rahat etmiyo sırf aç aç uyumasın diye mama yapıyorum oda 500 ml fazlası yok yani hatta bazen aç uyansın ki yesin diye mama bile yapmıyorum ama yok deneyip fayda gördüğünüz şeyler varsa tavsiye edersiniz sevinirim 🙏🏻