Eylulum1809 Selam kızlar ablam korona oldu benle kalıyor kizim 4 aylik bana geçtiyse benden bebeğime geçer mi acaba
Gizoooo Eylulum1809 canım sen maskeyle yaklaş bebeğine arkadaşımın eşi oldu hemen odaya kapandı ne bebeğe nede arkadaşıma bulaşmadı
Mimoza27 Eylulum1809 ne yaparsanız yapın geçiyor 3 yaşında oğlum ve 2 aylık bebeğim hepimiz olduk çok şükür atlattık o kötü günleri allah hepimizi korusun 🙏
Eylulum1809 kupseker yaaa nasıl peki oldunuz ben 1 sene önce geçirdim ama geçirdiğim için sonra hamile kaldım aşı da olmadım hala insallah bana geçmez ya
Eylulum1809 Gizoooo Mimoza27 bebislrr nasıl etkilendi acaba ya ben 1 yıl önce geçirdim asımda yok=( canim sıkıldı bebeğime de ben bakıyorum dunden beri insallah yoktur
Mimoza27 Eylulum1809 2 aylık bebeğimde göz kızarıklığı ve genizde kapanma oldu burunda öyle ama 2 günde gecti bol bol emzirin…büyük oğlumdada burun tıkanıklığı sesi değişti oda 3 günde atlattı …benim ağır oldu biraz benimde 8 günde geçti çok şükür 🙏
Gizoooo Eylulum1809 takip ettiğim birinin bebeği olmuştu çok ağlıyor huzursuz ve ateşleniyordu biraz öyle öyle geçti