SerpilG Htx ben yaptırdım. Yapılmalı diye düşünüyorum. İçim rahat hiçolmazsa. Maddi durumu meselesi dedi ebeye sormuştum
SerpilG Ps06 başına gelen bilir demi. Geçmiş olsun. Tecrübe etmedim ama başına gelenlerden duydum 2 sinide yaptırdım
Kubra_35 Bexsero aşı yaptıran anneler deneyimlerini yazabilir mi? Benim oğlum da 7 aylık Pazartesi günü aşımız var. Yeni bir aşı olduğu için açıkçası biraz korkuyorum. Ağır bi aşı mı, bi yan etki yaşadınız mı? Bir de kaçıncı ayda yaptırdınız?