Asafeymeninannesi Htx yaptıranda yaptırmayanda çokça pişman 😊🙄 Ben yaptırmadım Allah pişmanlık vermesin 🙏😊
Deletedmom200 Htx rota aşısı alerjiyi tetikliyor fakat rota virüsü hastalığında çok kötü çocuğu mahvediyor karar sizin ben yaptırdım pişman değilim suanlik ☺
Asilkuzey Htx yani bu gibi durumlarda artı ve eksilerini düşünmek lazım Allah korusun yavrularımızı hastalık boyutunun ne kadar zor bir süreç olduğunu düşünürsek ve de doktorlar yaptırmamız gerektirdiğini düşünüyorsa tabili yaptırmalıyız diye düşünüyorum ki yaptırdım
Glitter Htx menenjit suriyeliler nedeniyle hortlamis durumda. Doktorumuz 1 yas civarinda mutlaka yaptirmamizi ve o zamana kadar da bebegimizi cok kalabaliga sokmamamizi onerdi. Rotayi yaptirdik bir sorun yasamadik.
Htx Doktorumuz menenjit ölümcül olabiliyor onu kesin yaptirin dedi rotada tedavi edilebiliyor maddi sakinca yoksa ikisini de yaptirin dedi
Eliffff Htx rota 2-3-4, menenjit nimenrix 7-9-13, bexero 8-10-14 olacak. Şuan 7. Ayda nimenrix ilk doz oldu, 8. Ayda bexero ilk doz oldu, ay sonu nimenrix 2. Dozu olacak 9. Ayda
Tontisimm Rota aşısını yaptırdım pişman değilimm.. Öenenjit aşılarını da pazartesi bexeroyu yani 1.dozunu yaptırıcam sırayla devam edicem yaptırmaya pişmanlık duycağımı da düşünmüyorum
Nyles2019 Rota aşısını dün yaptırdık herhangi bir sıkıntı vuku bulmadı. Bence yaptırılması gereken bir aşı riske atmak istemedim bebeğimi.
asocialmom Nyles2019 bizde dün yaptırdıkçpk gaz oldu bebeğim 🙁 ama rotadan hastanede günlerce yatmaktan iyidir
Htx Eliffff rotayla bexero paZartesi alcaz vurulcak aşı yokmua çünkü diger menenjit asisinida 7. Ayda olcak doktorumiz oyle soyledi
Eliffff Htx olabilir doktordan doktora değişiyor bizimki bu şekilde söyledi ona göre yaptırıyoruz. Hepside önemli aşılar yaptırmanızda fayda var. Birde doktorumuz bize bexero agır bir aşı başka aşıyla aynı gün yaptırmasanız iyi olur demişti bebekte huzursuzluk ateş olabilir vs diye
gayeceee Htx abimler yeğenime yaptırmıştı diş çıkartırken dahi ishal vss gibi rahat ılık yaşamamıştı yeğenim nasipse bende yaptırmayı düşünüyorum
Umutipek Htx ben yaptirdim ki yaltirmanizi rica ediyorum Cunku yaptirmayanlar yuzunden cocuklarimizda tehlike altina giriyor.sdece kendi cocugunuzun degil bizlerinde cocuklarinin vebaline giriyorsunuz.