Yusuf53 Zinco gaz damlası aldım kızlar halamın önerisiyle sabah verdim dört damla.. şimdi recetesine baktım 3-10 yaş için uygundur yazıyor 😱 kullanan varmi ya ben bebeklern kullandığını duymuştum.. akıl verin lütfen
Kadifemsii Yusuf53 genelde ilaçların üzerinde bebek ayı yazmıyor yaş olarak yazıyor ama bende doktorunuzu arayarak kullanmaya başlayın
Banu43 Yusuf53 iki ay bitecek günde iki kez 4 damla eczaci günde 4 kez 4 damla yazmis gerekmedikce fazla vermiuorum
Kadifemsii Yusuf53 dert etme hatta 4 yaştan itibaren yazar çoğu ilaçta sanırım onay alınsın diye böyle yazılıyormuş yani bebeler kullanabiliyor 🌸😇