Seymabaysan Benimkilerde 19 aylık hala 3 ana öğün alır ve 3 kez de biberon veririm günde..Bebelac Gold kullanıyorum bende ama şimdi değiştireceğim çünkü birisi asla içmiyor içmek istemiyor bende 2 yaşa kadar günde 3 kez ,2 yaştan sonra 3 yada kadar da günde bir kez mamaya devam edeceğim