Gul-nur 15 günlük yeni anneyim bebeğim altını açtığımda çok ağlıyor kendini sıkıp kıpkırmızı oluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum
eylul_asel Gul-nur Gazdan dolayı yapıyor olabilir karnına msaj yapın YouTube den gaz masajı diye izleyin bacaklarını hafiften oynatın gaz damlası veriyor musunuz
Yasemin38 Gul-nur gaz sancısı olduğundandır canım. Yüz üstü yatırıp sırtını ovala rahatlar. Gaz masajları videolarına bakıp uygulayabilirsin canım
YorgunAnneyimvesselam57 Gazi var annesi benimkide oyleydi 15 gun snra basladi once gaz snra kabizlik gitti oyle gaz ilaci alicaksin