Deletedmom_41 Anlatıyorum🤣 Finaldw şöyle oldu. Hamağım tavana asılı olan zıpzıplıdan. Onu kaldırıp oraya kurmuştum beşiği. Uyumadı😝 Ayakta salladım kafayı kaldırıp bakıyo. Yatağa koyuyorum kendini zıplatıyo. Zıpzıplıda çünkü kendi kendini sallamaya alışmış. O popoyu kaldırıp vurdukça park beşiğin sallama aparatları yerinden çıktı 3 kez🤣 Toto ağır çünkü🤣 Son çare odanın başka yerine beşiği tıkış mıkış koyduk. Hamağı geri taktık. Hamakta 5 dakkada uyudu. Şimdi derin uykuya dalınca beşiğe koyucam. Sanırım böyle böyle yumuşak bir geçişle alıştırmaya çalışıcam. Milletinki ayakta sallanarak uyur, nasıl bırakıcaz derdine düşer. Bizimki ayakta uyumuyo. Bizim derdimizde hamak oldu😖 Vay halimize. Sonraki gelişmeleri yazıcam sana 🤩