gkucukkaya Selam anneler iki göğsümde de koltukaltına yakın yere doğru kızarıklık oluştu egzama gibi kaşınıyor sürekli göğüs pedi değişiyorum ama hava sıcak terliyorum kapalı kalıyor diye mi oldu acaba böyle bişey yaşayan oldu mu ne yaptınız?
Busraaygun gkucukkaya kırmızı kabarik gibi şeyler mi oluştu benimde doğumdan sonra iki bacagimda çıktı ve gittikçe buyuyo kaşınıyo napicagumi bilmiyorum hâlâ da var
Berdemal gkucukkaya ben e yaşadım hatta kaşıdığım yer simsiyah oldu kanatıyordum kaşımaktan egzama kremi sürünce geçti bir eczahaneye sorun ben krem kullana kadar 1 ay çektim çocuğun ağzından memeyi çekip kaşırdım o derece ayruca bir.süre sonra vücuduma yayıldı çok geciktirmeyin
gkucukkaya Gerçekten bu forumda kaynana görümce postu olmayınca sorulara cevap verilmiyor bunu gördüm anladım hepinize iyi günler
gkucukkaya Asafeymeninannesi cevabınız için teşekkür ederim aslında yıkıyorum ama terlemem daha fazla sanırım ondan hava da almıyor
Busraaygun gkucukkaya ben gittim doktora bana mantar dedi Krem verdi ama ise yaramiyo bı daha gidicem🙄
Zeliha66 gkucukkaya bendede olustu o kizarikliklar gögüs pedi kullanmayin. Bana atopik dermatit dedi cildiye doktoru biodermanin sabununu losyonunu verdi onlar ferahlatti. Yoksa aglayq aglaya kasiyodum