GamzeMasal Merhabalar ilk hamileligini zorunlu sezeryan olup 2 ci normal doğum yapan varmi süreç nasıl geçti ilk sezeryanin üstünden ne kadar süre sonra hamile kalıp Doğum yaptınız 🙏
Kadifemsii GamzeMasal bugün ssvd nin ne kadar pahalı olduğunu öğrendim ve usulca uzaklaştım oradan 😀😀 gerçi ben 2. Yi doğurduğumda ilk doğumumun üzerinden 20 ay geçmiş olacak yani sezeryan olacağım
Kadifemsii Zeliha27mira ya bugün benimde doktorum suni sancı veremiyoruz dedi olmaz demedi ama riskli dedi zaten ilkinde o kadar suni sancı aldım ki o sancılarıda unutamıyorum o yüzden korkuyorum ve cidden o kadar ödeme de yapamam 😬😬
Zeliha27mira Kadifemsii Evet pahalı biraz ama değer ben 2 senede 2 sezaryen doğum yaptım 3. Doğumumu normal istiyorum bakalım
Zeliha27mira Ggercn Walla kuzum bende istiyordm ssvd ama arasında 16 olduğu için riskli dedi 20 ay olsa yine deneriz ama göze alamam dedi 🥰 birçok hastası var ssvd yaptığı ve çok memnun kalmışlar.
Ggercn Zeliha27mira hasret kaldık öyle doktorlara bende istiyorum ya . Hamile değilim ama ilerisi için . İstanbuldamı peki doktor
Kadifemsii FHKK 12 bin dediler ve üzerinden ne kadar geçtiğinin önemi yok yani 2 yılda olsa 10 yılda olsa 12 bin istiyorlar 😬 benim üzerinden 20 ay geçmiş olacak doktorum olabilir ama riskli dedi fiyatı da duyunca almıyım dedim 😀