birtutamsac İyi akşamlar kızlar. Migrostan sleepy aldım paketi güncellenmiş. Sleepy müşteri danışmanıyla görüştüm yenilendiği söyledi. Bana sanki bu yeni ince geldi bi de kokusu da farklı. Yeni paketli sleepy aldınız mı Size gelenler nasıl?
obal birtutamsac 1-2 hafta önce aldım bugün kullanmaya başladım açtım baktım renksiz kullandım kesinlikle öncekiler gb kaliteli değil toptan trendyoldan almıştım memnun kalmadım 😒
MinikOsman birtutamsac bezin üstünde pamuk resmî var onu diyorsun dimi. Ben çok bi fark göremedim istegelsinden almıştım
Klymeneninatlasi birtutamsac bende az önce sipariş verdim migrostan yarın gelecek ama dış paketi değişmiş bakalım nasıl çıkacak 🤷🏻♀️
birtutamsac obal bende fark ettim kaliteli değil eskisi kadar, danışman da kullandıktan sonra nasıl olduğunu görüşünüzü belirtin dedi büyük ihtimalle deneme amaçlı yapılmış memnuniyete göre değiştireceklerdir inşallah ☺️
birtutamsac MinikOsman evet canım ben beğenmedim ya daha ince geldi yapısı denebunu dan bebem natural gelmişti o daha kalın
birtutamsac Klymeneninatlasi kullanın bakalım canım sizde ben bu gece takacam ama beğenmedim ince ve kokulu 😏
emlll birtutamsac yorumları çok kötü bende almaya cesaret edemiyorum boyutları daha da küçülmüş diyorlar öylemi peki
birtutamsac emlll boyutları aynı geldi henüz kullanmadm ama yapısı ince ve kokulu beğenmedim açıkçası ☺️ denebunu bebem natural göndermişti o bile daha kalın 😏
emlll birtutamsac baby turco kullandınız mı peki o nasıl acaba yeni seriyi almaya gerek yok o zman sleepy nin bütün yorumlar olumsuz çnki
birtutamsac emlll onu arkadaşım kullanıyo memnun ben baby turco kullanmadm, bebem naturali de az önce bağladım kızıma yarın ona göre yorum yaparım size inşallah isterseniz 😌 çnkü kalite olarak eski sleepy e benziyo yeni sleepy bebem naturalden ince
birtutamsac emlll prima ve sleepy kullandım diğer bezleri hiç bilmiyorum ☺️ ama prima geniş kalıptı sleepy dar :)
emlll birtutamsac prima kullanıyorum zaten boyut olarak muadil yok galiba Molfix çok iyiydi fakat yenilenince sleepy gb berbat ötesi oldu pişik yaptı
birtutamsac emlll molfix hiç kullanmadım sleepy de pişik dahi olmadı 6-7 aydır kullanıyorum yeni sleepy nasıl deneyip görecem. Eğer bebem natural pişik yapmazsa büyük ihtimalle elimdeki sleepyler bitince ona devam edecem ☺️