zhrayca2001 Kızlar bazıları tutma yerinden bebek tutunca önü kalkıyo vs diyenler oldu öyle mi gerçekten ben 2. El alacğım malesef önerir msnz?
Prensesimlina zhrayca2001 bence güzel öyle kalkma gibi bir durumu da yok çok hızlı da gitmiyor ya da benim bebeğim zaten koşturur gibi yürüdüğü için sıkıntı olmuyor önündeki aktivitelerde güzel öneririm
Aalya zhrayca2001 kızım çok kullanamadan yürüdü bırkac kez kullandı ama memnundum çok para vermeye gerek yok .dolaptan vs ikinci el de bakabilirsiniz
zhrayca2001 Yagmuurr geçmiş olsun canım kaç aylık acaba bebeğiniz Prensesimlina teşekkürler canım alıyım o zaman yaa jyleyse
Littlebird zhrayca2001 kızıma almıştım 9 aylıktan beri kullanıyor hiç önü kalkmadı halıda güel gidiyor ama parkede hızlanıyordu sadece ona dikkat ettim. Şimdi 16 ay içindeyiz hala daha oynar hem önündeki oyuncaklarla hem sürüyor evin içinde