Kızlar oğlum yarın tam 3 aylık oluyor. Birkaç gündür resmen uykuya direniyor. Yatağına koyduğum an uyuyan cocuk. Uyumuyor cidden cok sinirleniyorum arrık bende uykusuz kalıyorum. Allahım sabır diyorum ya. Lohuaa depresyonunda yeni cıkmıştım. Tekrar giriyorum 😞