Doktorunuza danışmalısınız. Hastanede kanamanızı kontrol etmediler mi? Yada doktor kontrole çağırmadı mı? Benimkisi 7. Gün çağırdı ultrasonla baktı ve kanamamı sordu. Kendi başınıza birşeyler yapmayın yeni ameliyat oldunuz ne olduğu belli değil iş açarsınız başınıza