Belis-mom 3ay 7günlük son 3güne kadar hep kucakta uyuttum. Ameliyat olacak oğlum o yüzden alıştırmak için 3gündür piş/pat yöntemi ile beşiğinde uyutuyorum. Uyutuyorum ama ağlamaları hemüz bitmedi 1haftaya tam alışırmış post açmıştım hatta. Eğer beşiğinde uyutmaya karar verirseniz bu yöntemi uygulayın derim. Ama sabır işi gerçekten😬