Kızlar merhaba oğlumu gece uykusunda emzirmemek istiyorum artık, çok kalkıyor çünkü. Dün denedim üç dört kere kalktı gece emziğini verdim uyudu ama çok uykusu vardı dün geç de uyudu yine. Bugün acaba diyorum uyanınca tekrar uyumazsa ne yapmam lazım bilmiyorum yardımcı olur musunuz bana ? Bir de bir sabah uyanınca sonra öğle uykusundan önce ve gece yatarken emziriyorum az mı bu yanlış mı yapıyorum ? Gece de kestim diyelim gündüz daha mı çok emzirmek gerekir Yirmi aylık oğlum yardımcı olursanız çok sevinirim