Prenses070219 Merhaba anneler 1 ay kaldı ek gıdaya çok heyecanlıyım. Şimdiden almak istiyorum malzemelerden neler almalıyım şimdilik 6-7. Ay için? Zeytinyağı aldım sadece.
Brutal-Betty Prenses070219 Silikon uçlu mama kaşığı Mama sandalyesi. Tabak Cam rende Meyve filesi Yoğurt mayalamak için küçük kavanoz .tâbi eksiklerim var suluk alacam Zeytinyağ alacam Bebek tarhanası alacam irmik alacam
Erdemir Prenses070219 5 aydan selammlaar bizimde 1 ay kaldı bekliyorum heycanla ya ama sizinkisi bebek oturuyor mu
Yarim_Kilo_Kiyma Prenses070219 Organik ürünlerin dışında emin olun hiçbir şey almaya gerek yok. Silikon kaşık hariç. Şahsen öyle yaptım
Prenses070219 Tarhana ve irmik dışında hepsini aldım ben😂hamileyken almıştım hatta öyle bi heves dkdjdjdj Brutal-Betty
NmalkoC Keçiboynuzu unu. keçi boynuzu pekmezi yulaf probiyotik maya tozu bebek irmiği keçisütlü cicibebe cam rende buharda pişirme aparatı benım kullandıkları mdan aklıma gelenler çokta heyecanlı olmayın gerçekten çok zor 😄😄
NmalkoC Prenses070219 maya yoğurt için probiyotik yoğurt daha sağlıklı olduğu için kullanıyorum cam şişe partorize sütün yarısını yoğurt yarısını lorvpeyniri yapıyorum
Brutal-Betty Prenses070219 bende aldım bunları sadece tarhana ve irmik almadım 🙈 AA silikon mama önlüğü bi de buharda pişirmek için aparat aldım
Prenses070219 Erdemir mama sandalyesinde kemerli olarak oturuyor şuan yastıkla koltuğa koyduğumda kendini kaydırıyo😂
Yarim_Kilo_Kiyma Prenses070219 Eşim genelde takip ediyor ve alıyor. Tarım kredi Kooperatilerinde oluyor biz oradan alıyoruz. Happy life var mesela aklımda olan🌸
cnsgrn Prenses070219 mama tabagı aliştirma bardagi önlük kaşık mama sandalyesi. Daha sonra büyüdükce kendi yedikce silikon catal. Kücük yogurt mayalamak icn yoksa kavanoz alabilirsn hem artan yemekleri de koymak icin kullanisli keza ayni sekilde dişarda ek gida yedirirken de cantaya at götür
Cigdemss Prenses070219 ben kendimize aynı çorbayı yapıyorum. Artanı ertesi gün öğle yediriyorum. Benimki artık püre muhallebi yemiyo . Mama yemiyo kaşık maması yemiyo bende normal yemekleri tuzsuz yapıp veriyorum
cnsgrn Prenses070219 ben maksimum 2 gün yediriyorm ama genelde günluk yapyrm cok nadir ertesi güne kalan. Yogurt icin cok kullanişli