Kızım Doğru düzgün bişey yememeye başladı gündüzleri uyuttuğum zaman 20-30 dk uyuyor sonra hemen anne diyerek ağlayarak kalkıyor beni orda göremesse hemen kapıya gelip arkasında basıyor bağırmayı sürekli her yere kucağımda gitmek istiyor bi mutfağa gideyim ağlayarak koşarak yanıma geliyor acaba güven sorunu mu yaşıyor diyorum eskiden böyle değil di ağlamaz dı bukadar kucak da istemez di uyurken de bazen 2-3 saat uyurdu ne yapabilirim bunu düzeltmek için var mı önerileriniz