balcicegin_annesi Alınca açması nasıl oluyor ? iPhone açılması pasaport oluyor diyorlar zor mu alan bu işleri bilen birileri var mı
Happy_90 Şuan almanızın bir anlamı yok aynı parayı bulur eğer siz tlnizi dolar yaparak alacak olursanız birde açtırmak için ekstra para vereceksiniz ve pasaport olması canım giriş çıkışı yeni olan