Cereninci Kızlar aranızda çocuk dr hemşire veye kan tahlili sonuçlarından anlayan var mı e nabızdan bakıyorum hep kırmızı değerler var yarın sonuç için gidicem ama çok kafama takıldı yardımcı olur musunuz acaba
Cereninci Cereninci [url=https://www.hizliresim.com/coxvv16][img]https://i.hizliresim.com/coxvv16.jpg[/img][/url]
Mavisim Cereninci lenfositler yükselmiş nötrofiller düşmüş demekki çocuk virak enfeksiyonda yada geçirecek lenfositlerfe ve notrofillerde mutlak değere bakar doktorlar sıkıntı yok doktor yada hemşire değilim araştırıyorum okuyorum 3 çocugum var artık herşeyi biliyorum😂
Cereninci Cereninci [url=https://www.hizliresim.com/chslk1t][img]https://i.hizliresim.com/chslk1t.jpg[/img][/url]
Anonim11 Cereninci b12 niz baya yüksek,aldığınız takviye var mı? Ya da yakın zamanda iğne falan mı kullandınız?
hemsireleylos Çok büyük sımıntı yok yani ben göremedim ama yakın zamanda gribal enf geçirilmiş yada geçirilecek gibi
Cereninci Anonim11 yoo hayır herhangi bir takviye veya iğne kullanmadık bebeğim 9 aylık onun sonuçları bu
Anonim11 Cereninci ha pardon sizin sandım,maşallah güzel sonuçlar,kan değeri sınırda sadece çok düşük değil
Cereninci Mavisim bilinçli anne favorimm bende sonuçlara internet üzerinden değerlendirdim de e nabızda kırmızı kırmızı gözükünce bi danışayım tecrübeli annelere dedim teşekkür ederim
Mavisim Cereninci sorun yok canım 7 8 ay öncede kızımın lenfositleri yükselip nötrofilleri düşmüştü doktoe viral enfeksiyon dedi kızımın hiçbirleyi yoktu 2 güne grip oldu sorun yok korkma