Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri uykuya dalmakta sıkıntı yaşıyor. Sürekli ağlayan bi bebek.Başlarda emerek uyuyordu şimdi çarsafta sallayarak uyutuyoruz baska turku kesinlikle dalmıyor. Tam uyudu diyoruz yatağa bırakıyoruz kolları bacakları o kadar hareketli ki kendini uyandırıyor (10 dk geçmeden ) kundağı kabul etmiyor çok hareketli kendini parçalıyor mecburen açıyoruz bu durumda olan ya da bir fikri olan var mı gece gündüz toplamda 4 saat uyumuyor bu arada .şimdiden teşekkürler