yl_ayse 4aylıkken başlamak istedim ama atak yüzünden uyku gerilemesi yaşadık. Salladıkça salladım uyku eğitimini. Ama hep kucağımda uyurdu. Ayakta hiç sallamadım. 13.ayında artık kendin uyumalısın diye konuştum anlamış olmalı Kİ kendi uyumaya başladı 😂 sonra ninniyi de kestim. Şimdi süt veriyorum biberonla içerken uyuya kalıyor. O kadar komik ki. Şuan 21 aylık😅 tabi uyku saatleri ve rutinleri aksatmamak lazım. Merak eden olursa biberonla fotoları atarım 😂 demem o Kİ ayağında sallamadığın sürece uyku konusunu kolay çözersiniz