Kızlar,benim kız emziğini çamaşır sepetine atmış ben de sabahtan arıyorum.Çamaşırları yıkadıktan sonra sererken temiz çamaşırların arasından emziğini buldum😂😂sizce kullanmalımıyım yoksa çöpe mi atayım.Chicco markası yani iç kısmına deterjan falan sızma ihtimali var mı?
