kaymakliekmekkadayifi Kizlar bezimiz bitmek uzere su an indirimde kampanyada falan olan bi yer var mi ?
1ana_2evlat kaymakliekmekkadayifi E bebekten gecen cumartesi aldim 100 adeti 104 tl idi indirimimiz vardi 74 tl ye geldi.
1ana_2evlat kaymakliekmekkadayifi Sanirim bize yarin yine gelecek. İyi oluyor gerçekten 1 numara bez aldik misal oğlana 42.50 tl idi 40 tl indirim ile 2.50 kuruşa gelmiş oldu
1ana_2evlat kaymakliekmekkadayifi Mağazadan alışveriş yapmıştık 250 tl lik alisveris. 50 tl hediye çeki indirimi vardi o zaman bizde yararlanmistik uye olduk sonra hep mesaj gelmeye başladı
kaymakliekmekkadayifi 1ana_2evlat ya ben herseyi magazadan aliyorum. Haftada bir e bebekteyiz. Bize niye gelmiyo cok üzüldüm 😭
kaymakliekmekkadayifi Deletedmom_41 eski modelinin kaliplari normaldi ama bu yeniler eskiye gore bi tik daha küçük. Kilosuna gore alırsanız tam denk geliyo. Kizim 8.5 kilo 3 numara kullaniyorum 1 sonraki pakette 4e geccem
Urazinannesi2808 kaymakliekmekkadayifi e bebek müşteri hizmetlerini arayıp bildirin. Bende öyle yaptım öylr gelmeye başladı
Kestanesekeri kaymakliekmekkadayifi belli bir miktar bez alışverişinden sonra geliyormuş sordum mağazaya
kaymakliekmekkadayifi 1ana_2evlat yook kaydim var aslinda. Esiminde var benimde var ikimizede gelmiyor
kaymakliekmekkadayifi Kestanesekeri aslinda dusunjnce aklima geldi ben bi ara baby me kullaniyordum ve goon bezede e bebegin kampanyasiyla gecmistim
kaymakliekmekkadayifi Urazinannesi2808 aradim fakat son 6 ayda duzenli olarak bez almam gerektigini soylediler😂