Arkadaşlar bebeğim dün gece de hiç uyumadı bu saat oldu 2 kere 1er saat uyudu başka da Yok ne yapcam kafayı yiyorum ağlayıp duruyorum enerji falan kalmadi gece de uyucak gibi durmuyo ayağıma aldığım an ortalığı ayağa kaldırıyor daha 4 aylık atak döneminin geçmesine 5 gün kaldı yazıyor ne yapabilirim çözüm söyleyin lütfen yıkamak falan hiç birşey fayda etmiyo