Arkadaşlar mama + meme devam edenler mamayı ne ile veriyorsunuz bebislerinize ben biberonla veriyorum memeyi unuturmu bilmiyorum onu da simdilik gidiyo bakalim o sekilde Ama diğer seçeneklerde resmen işkence kasik şırınga vs yarısi üstüne dökülüyo resmen diliyle ittiriyo çünkü siz neler yapıyorsunuz nasıl ilerliyorsunuz bu konuda