shawty izotonik serum aldım ben şırınga ile sıkıyorum bu zamana kadar korktuğum için temizleyememiştim ama çok tıkandı gözüne vurdu gözü hastalandı denemek zorunda kaldım her akşam yapıyorum şimdi rahatlıyor. Youtubede videolar var ona göre yapabilirsiniz ben öyle yaptım yan yatırıyorlar genelde ama yan yatırmak kulak iltihabı yapabiliyormuş o yüzden ben hafif öne meyil veriyorum öyle yapıyorum.