Oğlum 16 aylık oldu ve memeye aşırı bağlı geceleri çok kalkıyor çok emmesi yok ama ağzında tutup öyle yatıyor artık çok yoruldum ve ısırma huyu var kopacak kadar ısırıp canımı yakıyor. Bana salça sürüp dene dediler salça sürdüm ve emmedi tiksinme sesleri çıkardı suratıma bakmadı ilk sonra ayağımda salladım ve normalde asla ayağımda yatmayan bir çocuk mecburiyetten uyudu. Şimdi kalkınca ne yapacam böyle devam mı edip bilemiyorum ve biberon kullanmayan bir çocuk