MesNes benim bebegim 5. ayina girecek yakinda ve hâlâ kabizlik yasadigi oluyor doktorumuz 10 gune kadar normal oldugunu soylemişti.Bende doktorumun önerisiyle gliserin kansuk fitilini kullanmistim o etki ediyordu hemen tuvaletini yapiyordu o anlık.Normal bir durum besin alerjisi dememisti doktorumuz bize, bazi cocuklarda olabiliyormuş bagirsaklariyla ilgili bir durum.Probiyotik damla verebilir belki o düzene sokar ☺️