Dün sabah 2. ay aşımızı yaptırdık. Akşama kadar oğlum gayet hareketli aktifti. Akşam hafif ateş ve uykuya dalma sorunu vardı. Gece 11 gibi uyuttum 1 kez uyanıp 7.30 a kadar uyudu. Bugün aşıdan sonraki 2. günümüz ve çok keyifsiz ateşi vs yok fakat sürekli uyuyor ve iştahsız 😔 Bu durumu yaşayan var mı?