Kızlar facia resmen denemegim şekil ve gıda kalmadı neredeyse , kızım yemiyor bildiğiniz yemiyor , mama ile besleniyor 20 gün önce olan iki gıdım sütümde kesildi, ne yapmalıyım , ek gıda için , oğlumda böyle bir süreç olmadı oda mama+ meme ile besleniyordu çok rahat bir şekilde verdiğim herşeyi yedi , kızım merak ediyor fakat tadimdan sonrası gelmiyor varmı aramızda böyle olan yardım yardım yardım