Oslem33 Emzirirken kac mg kullanıyorsunz gunde kac kez?ben geceleri dişlerimi sıkıyorum lustral içsem mi dye düşünüyorum
RuyasMom Oslem33 bende psikolojik rahatsızlık yaşıyorum emzirdiğim için kullanamıyorum ya emzirmeyi de kesemiyorum bebeğim meme bağımlısı 🥺 emzirirken kullanılan ilaçlar var mı gerçekten ya
ENA Kuzum bu ilaç antidepresan sonuçta, sadece diş sıkma problemin varsa dişciye git, bir plak yapiyorlar diye biliyorum, basit bir sey. Üstelik emziriyorsun da Allah korusun bebeğine neden ilaç yükleyesin ki?
ENA Oslem33 anladım kuzum, cok geçmiş olsun. O zaman durum başka tabii, benim yorumumu aşar, bence doktora bir git. Emzirirken kullanılan antidepresanlar var lustral onlardan mı bilmiyorum, en azından uygun ilaca başlamış olursun.
RuyasMom Oslem33 gittiğim doktor emzirmeyi kesmen lazım dedi lustraldan bahsetmedi başka doktorla da görüşeyim en iyisi
Oslem33 RuyasMom hadi yA yazmadı mı antidepresan?ama gebelere ve emzirenlere lustral yazıyorlar kullananlar cok fazla ben de gtcem doktora boyle olmayacak:(
1Boncukanne Oslem33 lustral veriyor banada onu yazdı yarım yarim 6 ay sona kontrole geldiğin zaman yükselterek ilerleyecez dedi duruma göre bıraktırada bilir
RuyasMom Oslem33 secita 5 mg vermişti ve onun yarısının çeyreğini iç demişti ki asla işe yaramazdi o kadar düşük doz . Eğer yükseltirsek emzirmeyi bırakman gerek dedi 🥺