Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 3.5 aylık, 39 40 gunlukken idrar yaparken zorlanmasi ve pipisinde yeşil mor renge dönmesi sebebiyle doktora götürdük sistit teşhisi koyuldu ve 1 hafta zimaks antibiyotik kullandık. 2. Ay kontrolünde kültür testi yaptırdık ve temiz çıkmıştı ayrıca ultrasonda da böbrek genişlemesi görüldü. 3. Ay kontrolünde ise böbrek genişliği normal dediler fakat bu seferde idrar kültüründe üre gözlemlendi. 5 tane antibiyotik iğne aldık ve 2 gündür yaptırıyoruz. Test sonuçlarını eşim götürmüştü hastaneye sormamış bu idrar kültüründe üre çıkması ne oluyor böbreklerinden mi kaynaklanıyor yoksa enfeksiyon gibi birsey mi bu bilgisi olan var mıdır acaba çok tedirginim.