Bebeğim 36 günlük oldu . Dün bir aylık kontrolümüz vardı maşallah kilo alımı , boyu falan gayet güzel gelişmiş 🧿 Geceleri 2 saatte bir alarm kurup kalkıp emziriyorum . Ama oğlum kendisi alarm çalmadan uyanıyor hep . Artık alarm kurmama gerek var mı sizce ? Doktorumuz sarılık riskinin de kalmadığını belirtti. Şükür hiç sarılık olmadı . 3-4 saat uyusa sorun olur mu bundan sonra ? Gerçi öyle uyuduğu hiç olmadı nerdeyse çok nadiren olmuştur 😅