Hanımlar merhaba, oğlum 6 aylık hatta 7 olmak üzere. Bu aralar bana aşırı düşkün olmaya başladı ve bu durum gece emme sayısını çok arttırdı. Gece 1 bazen 2 kez uyanan oğlum, saat başı uyanıp emiyor. Emme dediğim de 5 10 dk duruyor yani tamamen alışkanlık açlıktan değil 🤦🏼♀️ emzirmesem pışpışlasam ortalığı kaldırıyor, kendini kasıyor ağlarken. Ne yapsam bilmiyorum önerileriniz var mı? Şimdi iyi de çalışmaya başlayacam yakında, bu şekilde işe gidemem uykusuz 😥