Kalça ultrasonu çektirmiştim 1 aylıkken bişey yok ama 90 günlükkken bidaha çekelim kontrol amaçlı demişti doktor üstüne basa basa bişey var mı diye sormuştum önemli bişey yok aynen devam demişti bugün tekrar çekildik ve başka doktor çekti kalça çıkığı varmış deyince nasıl yani bize bişey söylenmedi ben defalarca sordum dedim önceki doktor söylemiş olması gerekiyordu iki tane bez takın vs denmedi mi dedi ben hayır üstüne basa basa sordum önemli bişey yok dediler bana dedim Allah Allah dedi ya bişey olsaydı ben nerden bilicem çok sinirlendim çok ve özel bi hastane yani