Herkese merhaba , bebeğim 4 aylık. Hafiften öksürüğü var. Doktora götürdüm ama ciğerlerinde bir şey yok dedi. Ben yinede önleyici doğal bir şeyler yapayım diyorum. Daha önce burda okumuştum ama o postu şimdi bulamıyorum. Tavsiyelerinizi yazar mısınız?😊