Kizlar oglum 19,5 aylik dün gece 1de 39u buldu ateşi hemen müdahale ettik 37ye düsürdük gece boyu bi indi bi cikti en fazla 37,5 oldu ve öyle devam ediyo saglik ocagina götürdum dis ateside olabilir salginda olabilir dedi hastaneye sevk etti. Bi kac parca bisey almak icin eve ugradik o anda oglumun ateşi 36ya dustu sonra uyudu 3 saat falan bende gitmedim hastaneye dustu diye. Şimdi yine 37.0 37.5 oluyo donusumlu calpol ve dolven veriyorum neşesi iyi oynuyo kosturuyo cok sukur en arka disleri kabarmis acaba diş atesi olabilirmi napiyim götüreyimmi hastanelerde ana baba gunu korkuyorum sasirdim kaldim ya 😢